miércoles, 19 de agosto de 2015

Adoctrinados



“Cal millorar la gestió amb l’objectiu d’obtenir una qualitat més alta en els serveis de salut. No es pot retallar ni prestacions ni qualitat. Per tant, caldrà millorar l’eficiència per obtenir uns resultats millors amb els mateixos recursos”.
Eso decía el programa electoral de CIU en el punto 128 de su programa, dedicado a la Sanidad, año 2010. Metges de Catalunya se lo tragó, y siete millones de catalanes se lo creyeron. Ahora, sólo hay que ver como está la sanidad catalana, cerrando camas en verano, con recortes en ambulancias, con una sublevación general de los profesionales de la sanidad pública.
"Entre els anys 2010 i 2014 l'ICS ha vist com es reduïa un 13% el seu pressupost. En un exercici difícil d'entendre, l'ICS va tenir un superàvit de 40 milions el 2012. El 2013, si s'hagués prorrogat el pressupost, el superàvit hauria estat de 100 milions, però com que es va reduir l'aportació pública en 140 milions el resultat ha estat un dèficit de 35 milions. La reducció de la despesa ha comportat pèrdua de llocs de treball i reduccions salarials."
Rahola decía que Pere Navarro era el tonto útil del españolismo. De Romeva como tonto útil del independentismo no creo que haya dicho nada. Al final Romeva ha reconocido que votarle como número uno es para poner de presidente a Mas. Lo que me deja flipando es que un montonazo de adoctrinados traguen con esto. Con esto y con 5 años de recortes sin fín y que sigan creyendo que a este personaje le importa algo Cataluña y los catalanes.

Una Cataluña que gestionase sus recursos sería una Cataluña rica. Pero con estos al frente, no.
Y con las autopistas de peaje de Pujol, me pongo otro día que no tengo el chichi pa'farolillos.